Lesrooster

Beste ouders en leden van de Poolse School Groningen, het spijt ons te melden dat wij, het bestuur, vanwege de situatie rondom de epidemie en de huidige (en te verwachten) maatregelen, hebben besloten onze jaarlijkse traditie van Kerstviering van dit jaar niet door te laten gaan. In plaats daarvan willen wij in januari een Nieuwjaarsbal voor de kinderen te houden, waarbij wij voor de volwassenen ook een hapje en een drankje willen aanbieden.

BELANGRIJK: in plaats van een avond bijeenkomst vind er op zaterdag 18 december een les plaats op het reguliere tijdstip (10:00-12:30). Uiteraard zorgen wij voor een Kerst sfeer.
Onze excuses voor deze wijziging. Wij rekenen erop dat jullie ons besluit kunnen begrijpen.