Zaproszenie na zakończenie roku szkolnego 2012/2013Uitnodiging afsluiting schooljaar 2012/2013

Zaproszenie na zakończenie roku szkolnego / Uitnodiging jaarafsluiting

Kochani uczniowie, rodzice, nauczyciele i inni sympatycy Polskiej Szkoły Groningen,

Przed nami wakacje, ale zanim je rozpoczniemy chcielibyśmy ten rok szkolny uroczyście razem zakończyć. W tym roku, jak i w poprzednim, organizujemy grilla, na który serdecznie zapraszamy.

Kiedy? – Sobota, 29 czerwca 2013, od godz 16.00 do 20.00.
Gdzie? – na terenie budynku naszej szkoły (Parcival College, Merwedestraat 98, Groningen)

barbecueCo do organizacji: zakupem mięsa zajmie się Polska Szkoła. Uczestników chcielibyśmy prosić o przyniesienie dodatków do grilla (sałatki, pieczywo, ciasto, napoje, naczynia, sztućce). Osoby nie będące członkami Polskiej Szkoły prosimy o opłatę w wysokości 5 euro (do zapłacenia w czasie imprezy).

Prosimy o jak najszybsze zgłoszenie swojej obecności (ile osób dorosłych, ile dzieci i co przygotujecie). Zgłoszenie można zrealizować przez dodanie komentarza na facebooku (w ten sposób otrzymamy od razu przegląd potraw) albo przez wysłanie e-maila do Andriesa: andries.hovinga(małpa/aapje)tiscali.nl.

Pozdrawienia i do zobaczenia w sobotę
Magda, Kasia i Andries

Polska Szkoła Groningen

Zakonczenie roku szkolnegoBeste leerlingen, ouders, docenten en iedereen die de Poolse school een warm hart toedraagt,

De laatste lessen van het schooljaar 2012/2013 zijn afgerond. De vakantie staat voor de deur. Maar eerst gaan we het schooljaar feestelijk afsluiten met een barbecue waarbij jullie van harte uitgenodigd zijn!

Wanneer: Zaterdag 29 juni 2013 – van 16:00 tot 20:00 uur
Waar: in de tuin naast onze school (Parcival College, Merwedestraat 98, Groningen)

barbecueWij zorgen voor het barbecue-vlees. Het zou fijn zijn als jullie ook wat te eten en te drinken meebrengen om met elkaar te delen. Denk aan stokbrood, salades, toetjes, bordjes, bestek enzovoort. Voor de niet-leden van onze school vragen we een bijdrage van 5 euro, te ontvangen op de dag zelf.

We horen graag zo spoedig mogelijk of jullie komen, hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen en wat jullie van plan zijn mee te nemen. Aanmelding kan door te reageren op het bericht op Facebook (dan hebben we meteen een overzicht van de meegebrachte versnaperingen) of door een email te sturen naar Andries: andries.hovinga(małpa/aapje)tiscali.nl.

Tot zaterdag!

Met vriendelijke groet,