Podręczniki lekcyjneLeerboeken in de les

Informacja o podręcznikach jest na moment tylko po Niderlandzku. Przeczytaj po Niderlandzku poniżej.

Nodig in de les
Hierbij de titels van leerboeken die we tijdens de les gebruiken in beide volwassenen groepen. Je kunt ze aanschaffen via onze school. We hebben ze op voorraad. Voor de beide kindergroepen hoeft geen boek aangeschaft te worden.

Hurra Po Polsku część 1 Podręcznik studenta + Audio CD
(studentenboek)

Hurra Po Polsku część 1 Zeszyt ćwiczeń + Audio CD
(bijbehorend oefeningenboek)

Uitgeverij: Prolog, (Schrik niet. Gelukkig zijn we deze kleur wel gewend op Koninginnedag. Hiep Hiep Hoera!)
Auteur: Małolepsza M. en Szymkiewicz S.

Aanrader
Verder is naaststaand grammaticaboek een aanrader. De grammatica wordt helder uitgelegd en sluit goed aan bij de inhoud van de leerboeken van Hurra Po Polsku. Zowel de Pools-, Engels- als Duitstalige versie hebben we op voorraad. Bekijk hem eens rustig in de pauze.

Hurra!! Odkrywamy język polski – Gramatyka dla uczących się języka Polskiego jako obcego.
Duitse versie: Polnisch entdecken. Eine Lerngrammatik
Engelse versie: Discovering Polish. A Learner’s Grammar

Uitgeverij: Prolog
Auteur: Madelska L.

Nodig in de les

Hurra Po Polsku część 1 Podręcznik studenta + Audio CD
(studentenboek)

Hurra Po Polsku część 1 Zeszyt ćwiczeń + Audio CD
(bijbehorend oefeningenboek)

Auteur: Małolepsza M. en Szymkiewicz S.

Aanrader

Duitse versie: Polnisch entdecken. Eine Lerngrammatik